9. Decembra 2024.

Konkurs za prijem radnika

Na osnovu člana 20. Statuta Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH (Službene novine FBiH broj: 33/03, 1/15 i 62/19), te odredbi Pravilnika o izmjeni Pravilnika o radu Fonda za zaštitu okoliša FBiH (broj: 01-04-1-80/2019 od 22.04.2019.godine), Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta (broj: UO-01-3-3-3-7/2016 od 30.08.2016. godine), Pravilnika o izmjeni Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta (broj: UO-01-3-2-24-2/2019 od 09.04.2019.godine i broj: UO-01-3-17-13-3/2021 od 16.12.2021.godine) i saglasnosti Federalnog ministarstva okoliša i turizma (broj: 04-19-50/24-7 od 03.06.2024.godine i broj: 04-19-50/24-11 od 16.07.2024.godine), a u vezi sa Odlukom o raspisivanju konkursa za prijem radnika broj: 01-04-1-513/2024 od 04.12.2024.godine, Fond za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine raspisuje:

KONKURS ZA PRIJEM RADNIKA

Fond za zaštitu okoliša Federacije Bosne i Hercegovine raspisuje konkurs za prijem u radni odnos šest (6) radnika na neodređeno vrijeme uz obavezan probni rad, u trajanju tri (3) mjeseca, za sljedeća radna mjesta:

JEDINICA ZA INTERNU REVIZIJU

  1. Interni revizor

Opis radnog mjesta: implementirati program revizije za vrijeme obavljanja aktivnosti revizije, informirati rukovodioca revidirane organizacije o početku revizije, uz prezentaciju pisanog ovlaštenja, proučiti dokumentaciju i uvjete značajne za formulisanje objektivnog mišljenja, obrazložiti nalaze objektivno i istinito u pisanoj formi uz priložene dokaze, informirati rukovodioca jedinice interne revizije ako se, za vrijeme obavljanja revizije, pojavi sumnja na nepravilnosti i/ili prevare, napraviti nacrt revizorskog izvještaja i razmotri ga sa upravom u revidiranoj organizaciji, uključiti u završni revizorski izvještaj sva mišljenja uprave revidirane organizacije, dostaviti nacrt i finalni revizorski izvještaj rukovodiocu jedinice interne revizije, u slučaju sukoba interesa vezano za reviziju odmah informirati rukovodioca jedinice interne revizije, vratiti sve originalne dokumente nakon završetka revizije, čuvati svaku državnu, profesionalnu ili poslovnu tajnu koju je saznao u toku interne revizije, čuvati sve radne zabilješke nastale u vrijeme obavljanja interne revizije, vrši druge poslove po nalogu rukovodioca Jedinice, za svoj rad odgovara rukovodiocu Jedinice i direktoru Fonda.

Posebni uslovi:

  1. VSS – VII stepen stručne spreme odgovarajućeg smjera, odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa Bolonjskog sistema studiranja (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, sistema studiranja ekonomskog ili pravnog smjera,
  2. minimalno tri godine radnog staža u struci nakon stjecanja diplome iz tačke a) ovog stava,
  3. certifikat internog revizora za javni sektor u Federaciji BiH izdat od strane Federalnog ministarstva finansija,
  4. poznavanje rada na računaru,
  5. poznavanje engleskog jezika i
  6. da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o finansijskom upravljanju i kontroli u javnom sektoru u FBIH.

Broj izvršitelja: jedan (1)

SEKTOR ENERGETSKE EFIKASNOST

  1. Viši stručni saradnik za analizu podataka i pripremu izvještaja ISEE                               

Opis radnog mjesta: analiza ciljeva i rezultata dobijenih iz Izvještaja o energetskom pregledu javnih objekata, revizija energetskih pregleda, studija o EE u javnim objektima i sličnih dokumenata sa aspekta mašinstva, utvrđivanje bazne potrošnje energije i vode u javnim objektima, utvrđivanje ušteda energije i vode u javnim objektima relizacijom indentificiranih mjera povećanja energijske efikasnosti, analitika na osnovu podataka o potrošnji energije i vode prikupljenih kroz informacioni sistem za upravljanje potrošnjom energije u javnim objektima (EMIS); verifikacija ostvarenih ušteda; kreiranje i provođenje  trening programa za aktivnosti na izgradnji kapaciteta za implementaciju ISEE/EMISa u općinama/kantonima, analiza strateškog pristupa upravljanju potrošnjom energije u javnim objektima u FBiH (kreiranje EE timova na nivou svih nivoa vlasti u cilju praćenja potrošnje energije i vode u javnim objektima i izvještavanje), obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Sektora, pomoćnika direktora i direktora Fonda koji se odnose na poslove ovog radnog mjesta, za svoj rad odgovara rukovodiocu Sektora, pomoćniku direktora i direktoru Fonda.

Posebni uslovi: VSS, tehničke nauke: mašinskog smjera, 3 godine radnog iskustva u struci nakon sticanja stručne spreme, poznavanje engleskog jezika i poznavanje rada na računaru.

Broj izvršitelja: jedan (1)

  1. Stručni saradnik za analizu podataka i pripremu izvještaja    

Opis poslova: obavlja poslove analize rezultata dobijenih iz Izvještaja o energetskom pregledu, utvrđuje potrošnju energije te ostvarene uštede nakon realizacije mjera energijske efikasnosti, radi na analitici podataka o potrošnji energije prikupljenih kroz informacioni sistem, monitoring ušteda energije i vode, provodi analizu verifikacije energetskih ušteda kod korisnika sredstava Fonda u okviru svog djelokruga, obrada svih podataka u svrhu izrade izvještaja,obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Sektora, pomoćnika direktora i direktora Fonda koji se odnose na poslove ovog radnog mjesta, za svoj rad odgovara rukovodiocu Sektora, pomoćniku direktora i direktoru Fonda.

Posebni uslovi:  VSS, tehničke nauke: elektrotehničkog/mašinskog ili IT smjera, 2 godine radnog iskustva u struci nakon sticanja stručne spreme, poznavanje engleskog jezika i poznavanje rada na računaru.

Broj izvršitelja: jedan (1)

SEKTOR ZAŠTITE OKOLIŠA

  1. Viši stručni saradnik za poslove zaštite zraka i zemljišta, te adaptacije na klimatske promjene 

Opis poslova: priprema, evidentira, procjenjuje i obrađuje podatake o stanju zaštite zraka i zemljišta, te adaptacije na klimatske promjene, sudjeluje u izradi izvještaja o stanju zaštite zraka i zemljišta, te adaptacije na klimatske promjene, suorganizovanje i organizovanje edukativnih projekata iz oblasti zaštite zraka i zemljišta, te adaptacije na klimatske promjene, vodi operativnu bazu podataka iz okvira svog djelokruga, prati i primjenjuje propise i pravila struke iz svog djelokruga, obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Sektora, pomoćnika direktora i direktora Fonda koji se odnose na poslove ovog radnog mjesta, za svoj rad odgovara rukovodiocu Sektora, pomoćniku direktora i direktoru Fonda. 

Posebni uslovi: VSS, tehničke, prirodno-matematičke i biotehničke nauke, najmanje 2 godine radnog iskustva u struci nakon sticanja stručne spreme, poznavanje engleskog jezika i poznavanje rada na računaru

Broj izvršitelja: jedan (1)

SEKTOR ZA FONDOVE EU

  1. Viši stručni saradnik za finansijsku pripremu projekata EU

Opis poslova: prati strateške dokumente EU i BIH (Strategije, Programe, protokole, sporazume, itd.), prati status programa EU i mogućnosti uključivanja Fonda u iste, obrađuje podatke o promjenama relevantnim za međunarodne odnose EU i BiH, radi na poslovima pripreme projekata sa finansijskog aspekta, učestvuje u izradi stručnih analiza, procjena i mišljenja iz djelokruga svog rada,vodi operativnu bazu podataka iz svog djelokuruga, prati i primjenjuje propise i pravila struke iz svog djelokruga, vrši i druge poslove po nalogu rukovodioca Sektora, pomoćnika direktora i direktora Fonda u okviru poslova Sektora, za svoj rad odgovora rukovodiocu Sektora, pomoćniku direktora i direktoru Fonda

Posebni uslovi: VSS, ekonomski fakultet, najmanje 2 godine radnog iskustva u struci nakon sticanja stručne spreme, poznavanje engleskog jezika i poznavanje rada na računaru

Broj izvršitelja: jedan (1)

SEKTOR ZA FINANSIJE

  1. Stručni saradnik za finansije  

Opis poslova: vodi poslove transakcijskih računa (KM i devizne),priprema i izrađuje dnevne izvještaje o novčanim sredstvima, sarađuje sa poslovnim bankama i sa drugim finansijskim institucijama, kontroliše i obrađuje dokumentaciju domaćeg i inostranog platnog prometa, vodi dnevne izvode i izrađuje izvještaje o prilivima novčanih sredstava po svim transakcijskim računima kod poslovnih banaka, vrši dnevna plaćanja, vodi evidenciju o stranim kreditnim sredstvima, donacijama, pozajmicama i slično, sarađuje sa Finansijskim agencijama i bankama, prati obaveze i realizaciju investicionih ulaganja i njihovu usklađenost s planom investicija, sudjeluje u izradi izještaja o realizaciji investicionih planova i odluka, komunicira sa službama vezano za plaćanje i realizaciju investicijskih odluka, obrađuje i likvidira investicijske situacije za plaćanje po ugovorima, vezano za korištenje fondova EU obavlja poslove finansijskog specijaliste  plaćanja, obrađuje cesije, asignacije i kompenzacije u skladu sa finansijskim propisima, usklađuje obaveze i potraživanja s računovodstvom, dostavlja izvještaje organizacionim jedinicama, vodi evidenciju o namjenskim sredstvima,  izrađuje dokumentaciju za kreditna zaduženja (odluke Upravnog odbora uz saglasnost nadležnih institucija), učestvuje u izradi planova korištenja, planova otplate kredita i zajmova, obrađuje poslovnu dokumentaciju vezanu za kredite i zajmove, obrađuje i kontroliše obračun kamata, vrši poslove kontrole prema izvornoj i uredskoj dokumentaciji, priprema dokumentaciju domaćeg i inozemnog platnog prometa, kontroliše formalnu i matematičku ispravnost pristiglih računa, ugovora i rješenja, ispostavlja virmanske naloge za plaćanje, vodi knjigu ulaznih računa, vodi brigu u vezi sa izdatim rješnjima za naplatu naknada, sastavlja izvještaju o stanju naplate po izdatim rješenjima od strane Fonda, sarađuje sa pravnom službom u vezi sa stanjem nenaplaćenih potraživanja, priprema potrebnu dokumntaciju u vezi sa pogrešnim uplatama i više plaćenim uplatama, vodi pomoćne evidencije zahtjevane finansijskim propisima, usaglašavanje obaveza i potraživanja sa kupcima, dobavljačima, bankama i drugim nadležnim poreznim organima, vrši usaglašavanje finansijskih evidencija sa računovodstvom, obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca Sektora, pomoćnika direktora i direktora Fonda koji se odnose na poslove ovog radnog mjesta, za svoj rad odgovara rukovodiocu Sektora, pomoćniku direktora i direktoru Fonda

Posebni uslovi: VSS, ekonomski fakultet, najmanje 1 godine radnog iskustva u struci nakon sticanja stručne spreme i poznavanje rada na računaru.

Broj izvršitelja: jedan (1)

Pravo prijave na Konkurs imaju kandidati koji pored navedenih posebnih uslova ispunjavaju i opće uslove:

  • da je stariji od 18 godina, odnosno da nije stariji od 65 godina,
  • da je državljanin Bosne i Hercegovine.

Kandidati treba da dostave sljedeću dokumentaciju:

  1. Potpisanu prijavu,
  2. Biografiju,
  3. Diplomu o završenoj stručnoj spremi,
  4. Izjava da nije u sukobu interesa u smislu odredbi člana 12. Zakona o finansijskom upravljanju i kontroli u javnom sektoru u FBiH (odnosi se na radno mjesto pod brojem 1 – Interni revizor)
  5. Poznavanje rada na računaru,
  6. Poznavanje engleskog jezika (ne odnosi se na radno mjesto pod brojem: 6 – Stručni saradnik za finansije),
  7. Izvod iz matične knjige rođenih,
  8. Uvjerenje o državljanstvu, 
  9. Potvrdu/uvjerenje o radnom stažu ili radnom iskustvu.

Svi dokumenti se prilažu u originalu ili ovjerenoj kopiji. Ovjerene kopije ne smiju biti starije od šest (6) mjeseci.

Navedeni dokumenti dostavljaju se na adresu: ”Fond za zaštitu okoliša Federacije BiH”, ul. Hamdije Čemerlića br. 39a, 71000 Sarajevo, uz naznaku ”Prijava za radno mjesto broj:___“.

Rok za podnošenje prijava: 17.12.2024.godine.

Nepotpune i neblagovremeno dostavljene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Svi kandidati koji ispunjavaju opće i posebne uslove iz konkursa, biće pozvani na pismeno i usmeno testiranje.

Nezaposlene osobe iz člana 2. i 3. Zakona o pravima branilaca i članova njihove porodice mogu ostvariti pravo na prednost prilikom zapošaljavanja.

Nakon završene procedure, a prije zaključivanja ugovora o radu, izabrani kandidati biće u obavezi da dostave:

  • Ljekarsko uvjerenje kao dokaz da zdravstveno stanje i psihofizičke sposobnosti odgovaraju uslovima radnog mjesta
  • Uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka (ne starije od tri mjeseca).

                                                                                                              

Direktor  
Slađan Bevanda

             _______________

Broj: 01-04-1-7173/2024

Sarajevo, 06.12.2024.godine

File preuzmite ovdje